Pages Menu
TwitterRssFacebook
Categories Menu

Posted on Mai 14, 2018

Dieta care îți oferă cea mai bună îngrijire a tenului vara aceasta

Dieta care îți oferă cea mai bună îngrijire a tenului vara aceasta

Probabil ți-ai făcut deja planurile de vacanță pentru vara aceasta. Dar plăcerile verii sunt însoțite și de preocupările pentru menținerea sănătății și aspectului tenului tău.

Citește pentru a vedea care sunt cele mai bune alimente, cu ajutorul cărora poți obține un ten natural strălucitor, cu cel mai frumos look de vacanță. Nici cele mai bune creme nu pot înlocui o alimentație sănătoasă. Iar întotdeauna este mai bine să cumperi fructe și legume, care consumate în stare proaspătă îți conferă starea de sănătate dorită, nu doar a pielii ci și a întregului organism.

Alimentele bune pentru piele nu sunt, desigur, cele superprocesate și superambalate, dar nici nu trebuie să fii vreun ‘masterchef’ ca să le poți prepara. Trebuie doar să gătești cu ingrediente proaspete, într-o manieră sănătoasă.

Înainte de a începe, trebuie să știi că această alimentație sănătoasă are nevoie de timp pentru a-și face efectul, va dura cel puțin o lună înainte să se vadă rezultatele pozitive. Asta pentru că celulele pielii au nevoie de o lună pentru a se forma și a crește, pentru a ajunge la nivelul stratului de suprafață al pielii.

Iată care sunt cele mai bune alimente, cu ajutorul cărora vei obține tenul cu aspect natural și strălucitor. Încearcă să le introduci în dieta ta, cele puțin una pe zi, pe parcursul unei săptămâni.

Suc de lămâie dimineața

Beneficiile de frumusețe ale sucului de lămâie sunt nenumărate. Pune apă caldă într-un pahar și adaugă sucul de la o jumătate de lămâie. Poți presăra și puțină pudră de ghimbir sau o felie proaspătă de ghimbir, împreună cu câteva frunze de mentă. Lasă să infuzeze câteva minute și bea dimineața pe stomacul gol.

Face minuni ca ingredient de detoxifiere în cea mai naturală manieră. Micul dejun îl poți lua la jumătate de oră după sucul de lămâie.

Evită micul dejun bogat în făinoase

Activitatea intestinală este încetinită de consumul de alimente făinoase. Micul dejun bogat în făinoase nu doar lasă pielea subnutrită, dar afectează și majoritatea organelor, prin încetinirea procesului de absorbție de vitamine și minerale.

Cerealele și pâine sunt un mare „Nu” atunci când vorbim despre consumul de alimente sănătoase pentru piele, mai ales dimineața. Optează pentru ouă, bacon, iaurt grecesc sau somochine. Una dintre cele mai sănătoase opțiuni sunt semințele de chia.

Consumul de apă

Doi litri de apă pe zi mențin pielea bine hidratată. Nu este nicio regulă care spune că trebuie să-ți fie sete ca să bei apă, consumă ori de câte ori poți. Ține minte asta, nu doar pe timpul verii, ci pe tot timpul anului.

Migdale

Migdalele conțin acizi grași mononesaturați care ajută în menținerea pielii sănătoase, la fel și a inimii și a creierului. Cu ajutorul vitaminei E, migdalele sunt un foarte bun antioxidant, care repară pielea și o menține suplă.

Migdalele pot fi folosite foarte bine în loc de gustare pentru călătorii.

Cocosul este un adevărat aliment pentru piele

Uleiul de cocos folosit la gătit sau aplicat direct pe piele face adevărate minuni. El conține grăsimile denumite trigliceride, astfel că este ușor digerat și ajută la stimularea metabolismului.

Poți adăuga nucă de cocos la diverse rețete. Asta îmbunătățește și gustul acestora. Iar apa de cocos este cunoscută pentru calitățile sale de rehidratare.

Avocado, unul dintre cele mai benefice fructe

Uleiul de avocado este puternic, protejează celulele pielii împotriva deteriorărilor. Fiind una dintre cele mai bune surse de vitamina E, avocado conferă o piele fină, fără defecte. Acest fruct este foarte eficient în tratarea cicatricilor și rănilor. El ajută și la It also ameliorarea iritațiilor.

Mango

Mango are un conținut bogat de beta-caroten, pe care organismul nostru îl transformă în vitamina A, care ajută la curățarea tenului. Fiind bogate în vitamina C, mango luptă împotriva producerii de radicali liberi, responsabili pentru deteriorarea celulelor pielii.

Încorporarea acestor alimente bune pentru piele în dieta zilnică te ajută să menții o piele sănătoasă, strălucitoare, fără defecte.

%d blogeri au apreciat: