Pages Menu
TwitterRssFacebook
Categories Menu

Posted on mart. 3, 2018

Remedii simple pentru îndepărtarea stării de oboseală

Remedii simple pentru îndepărtarea stării de oboseală

Te simți mereu obosită și îți vine să-ți petreci toată ziua în pat? Dacă te lupți aproape tot timpul să stai trează, înseamnă că suferi de oboseală și senzație de extenuare.

Uneori, oboseala este însoțită de inapetență sexuală și lipsă de motivație. Dar mai sunt și alți factori care contribuie la generarea acestei stări, inclusiv lipsa de somn, alimentația necorespunzătoare, alergiile, infecțiile, anemia, hipotiroidismul, bolile de inimă, cancerul, diabetul sau SIDA.

Dar cum îți dai seama că suferi de oboseală și extenuare? Pentru că vei resimți simptome precum senzația de durere în tot corpul, probleme digestive, tensiune scăzută, somn neodihnitor, dureri de cap și chiar decolorări ale pielii.

Un stil de viață corespunzător și o dietă sănătoasă pot diminua senzația de oboseală. Va lua ceva timp, de aceea te invităm să încerci și aceste remedii simple, care un efect imediat, îndepărtând rapid starea de oboseală.

1. Vitamina B Complex

Câteva dintre vitaminele B joacă un rol major în metabolismul celular care menține un nivel ridicat al energiei.

Consumă cât mai multe alimente bogate în vitamina B, precum fasolea, cerealele integrale și produsele lactate.

Uleiul de cocos

2. Uleiul de cocos

Uleiul de cocos este de mare ajutor în lupta cu oboseala deoarece conține grăsimi sănătoase care conferă energie corpului.

Poți adăuga ulei de cocos în smoothie-uri, cafea sau orice altă mâncare pe care o gătești.

Rădăcină de lemn dulce

3. Rădăcină de lemn dulce

Rădăcina de lemn dulce este o plantă care reglează nivelul cortizolului și stimulează hormonii anti-stress.

Adaugă o linguriță de pudră de lemn dulce într-o ceașcă cu apă fierbinte și lasă-o să infuzeze timp de 10 minute. Strecoară și bea acest ceai de trei ori pe zi, timp de o săptămână.

 

Alimente bogate în vitamina C

4. Alimente bogate în vitamina C

Vitamina C este un antioxidant puternic, care luptă cu starea de oboseală. Această vitamină joacă un rol important în producția de cortizol.

Include în dieta ta alimente bogate în vitamina C, precum broccoli, kiwi, grapefruit, portocale, căpșuni, roșii, etc.

Alimente cu conținut ridicat de apă

5. Alimente cu conținut ridicat de apă

Organismul are mare nevoie de apă pentru a funcționa bine. Apa conferă energie organismului, iar tu te vei simti mai puțin obosită.

Bea 8 pahare de apă zi pentru a asigura nivelul optim de hidratare. Poți bea și sucuri naturale de fructe sau legume care au conținut ridicat de apă, precum castravetele sau pepenele verde.

Alimente bogate în magneziu

6. Alimente bogate în magneziu

Magneziul ajută la transformarea glucozei în energie. O deficiență de magneziu în organism afectează nivelul de energie și vitalitatea.

Consumă alimente bogate în magneziu precum nucile, semințele, peștele, soya, avocado, banane și ciocolată neagră.

Exercițiile fizice

7. Exercițiile fizice

Activitatea fizică este o metodă grozavă de a te menține în formă și de a te elibera de oboseală.

Practică exerciții fizice precum înotul, joggingul, dansul sau mersul pe jos.

Ceai de busuioc

8. Ceai de busuioc

Efectul busuiocului în vindecarea naturală a stressului și oboselii este foarte cunoscut. Această plantă ajută corpul în mod natural să facă față stressului.

Adaugă 5-6 frunze de busuioc într-o ceașcă de apă clocotită. Lasă să fiarbă 4 minute și apoi strecoară. Adaugă miere și bea acest ceai.

Meditația

10. Meditația

Meditația este unul dintre cele mai simple remedii pentru oboseală. Îți conferă energie și te vei simți plină de viață întreaga zi.

Dimineața devreme este cel mai bun moment al zilei pentru meditație.

%d blogeri au apreciat: