Pages Menu
TwitterRssFacebook
Categories Menu

Posted on ian. 29, 2016

Frumusețea ta contează. Iată ce trebuie să faci ca să o păstrezi

Frumusețea ta contează. Iată ce trebuie să faci ca să o păstrezi

Frumusețea vine din interior – la propriu. Unele obiceiuri joacă un rol important pentru frumusețea ta, influențând-o în bine sau în rău. Iată ce trebuie să faci ca să mergi numai „spre bine”.

Îți dai seama sau nu, alegerile pe care le faci în fiecare zi influențează modul în care arăți. Știm deja că stress-ul poate cauza căderea părului, unghii fragile, dar și dieta, hidratarea, sau igiena mentală joacă un rol important în aspectul tău exterior.

O veche zicală spune „Ești ceea ce mănânci”, dar și ceea ce bei, cum dormi, cum faci sport. Chiar dacă vei incerca doar unul din sfaturile de mai jos, sau mai multe, va trebui să te dedici obiceiurilor sănătoase, să nu renunți, și vei observa curând îmbunătățiri ale aspectului părului, unghiilor și a tenului tău.

Începe ziua cu apa

Începe ziua cu apa

Aceasta ajută la hidratarea corpului tău după (să speram) o noapte de somn odihnitor. Este suficient un singur pahar de apă.

Începe ziua cu apă caldă

Începe ziua cu apă caldă

Specialiștii recomandă un amestec simplu de apă caldă cu lămâie dimineața. Luată regulat, apa caldă relaxează tractul digestiv, iar lămâia curăță sângele, ajutând la crearea de noi celule sanguine. Poți adăuga miere sau ghimbir pentru proprietățile antibacteriene calmante.

Începe ziua cu apă caldă și ….oțet de mere 

Începe ziua cu apă caldă și ....oțet de mere

Dacă vrei să obții și mai mult de la apa de dimineață, adaugă și o lingură sau două de oțet de mere. Oțetul de mere conține potasiu și enzime care te vor scuti de epuizare dacă ai avut o noapte grea. Gustul nu va fi mai bun, dar propietățile antioxidante îți vor dau un nou impuls de sănătate.

Bea câtă apă ai nevoie

Bea câtă apă ai nevoie

În general se recomanda opt pahare de apă pe zi, dar poți opta pentru o formulă mult mai specifică, aproximativ 0,67% din greutatea corpului tau.

Atenție la hidratare

Atenție la hidratare

Dacă ai o viață activă, sau consumi multe băuturi deshidratante (cafea, alcool) vei avea nevoie de mai multă apă. Dacă nu mergi la baie la fiecare doua sau trei ore, sau urina ta are o culoare mai închisă, înseamnă că nu bei apă suficientă.

Ține apa la îndemână

Ține apa la îndemână

După hidratarea de dimineața, ține apa la îndemână toată ziua. Ajută la eliminarea toxinelor, pe tot parcursul zilei, cu efect magice asupra pielii tale. Ai văzut vreodată o piele deshidrata suplă și strălucitoare? Nici eu. Bea până la fund.

Înlocuiește cafeaua de după amiază cu ceai

Înlocuiește cafeaua de după amiază cu ceai

Nu-ți face griji, nu trebuie să renunți de tot la cafea. Dar dacă adaugi ceaiul în rutina ta zilnică, vei avea mult de câștigat. Ceaiurile de plante (mentă sau ghimbir), ceaiurile aromate (ca scorțișoara), ajută la stimularea digestiei, cu efecte benefice asupra tenului tău. Ceaiul Rooibos este bogat în vitamina C și minerale, dar puteți alege orice ceai, și veți avea multe beneficii în materie de frumusețe.

Preferă alcoolul natural

Preferă alcoolul natural

Dacă tot a venit vorba de băutură, nu trebuie să renunți de tot la ea, ci doar sa preferi alcoolul natural sau berea, pe cât posibil. Și nu mai mult de trei-patru pahare pe săptămână.

Toarnă-ți un pahar de vin

Toarnă-ți un pahar de vin

Un sfat cu care toată lumea e de acord. Vinul roșu te protejează împotriva hipertensiunii arteriale și a bolilor de inima, dar și vinul alb are beneficiile  sale: conține flavonoide cu proprietăți antioxidante care te protejează împotriva cancerului (la fel ca hameiul din bere).

Evită cocktailurile

Evită cocktailurile

Băuturile mixte și cocktailurile sunt incredibil de bogate în zahăr. Dacă vrei neapărat o tărie, comandă un whisky de calitate, care are puține grăsimi saturate, colesterol și sodiu.

%d blogeri au apreciat: